Kaži i zaboravi…

“Ako me sretneš negde u gradovima stranim,
Po kojima se muvam u poslednje vreme,
Sretni me, kao da me srećeš prvi put.
“Nismo li se mi već negde videli?”,
kaži…i zaboravi.

Zaboravi dane koje smo nekada zajedno…,
I noći zaboravi…
Gradove kojima smo menjali imena,
I ucrtavali u karte samo nama dostupne…

Zaboravi da si ikada rekla da me voliš,
I kako se nikada, nikada, nećemo rastati.

I kada ti kazem da zaboravis,
Kažem ti to zato što te volim
Kažem ti to bez gorčine,
jer, čemu sećanja…?
Pogledaj kako trešnja u tvome vrtu,
Iznova cveta svakog proleća…
Nasmeši se jutru koje dolazi,
Zagrli belinu novih dana
i … zaboravi.”

Leave a Reply

Categories

