Priča…

Jednog je dana imućni otac poveo svoga sina da provede noć s jako siromašnom porodicom

, s ciljem da mu pokaže kako žive ljudi koji nemaju mnogo novaca za trošenje.

Na povratku kući, otac upita sina što misli o tom iskustvu, a sin odgovori: To je bilo jako lepo iskustvo, oče.

Naučio
sam da mi imamo jednog psa, a oni imaju četiri, mi imamo jako lep
bazen ali oni imaju reku, mi imamo sunčani krov ali oni imaju nebo sa
zvezdama i mesecom, mi imamo veliku terasu s predivnim vrtom ali oni
imaju šumu.

Dok je dete govorilo, otac je ostao bez daha slušajući što mu sin kazuje.

Tada dete doda: Hvala ti što si mi pokazao kako smo siromašni!

Leave a Reply

Categories

