Noel Lengli “Čarobnjak iz Oza”

“Ja sam Oz, Veliki i Strašni”, progovori čudovište glasom koji je bio nalik na riku. “Ko si ti i zašto si želeo da me vidiš?”

“Ja sam drvoseča i načinjen sam od lima. Zato nemam srce i ne mogu da volim. Molim vas, dajte mi srce kako se ne bih razlikovao od ostalih ljudi.”

“Što se toga tiče”, odgovori Oz, “mislim da grešiš što želiš srce. Ono većinu ljudi čini nesrećnim. Ni ne slutiš koliko si srećan što ga nemaš!”

 


2 Comments (+add yours?)

  1. Milica
    Apr 06, 2011 @ 20:09:29

    Mislim da svi ponekad poželimo da ga nemamo😦

    Reply

Leave a Reply

Categories

